دكتري |
|
نام دانشجو |
موضوع |
سال دفاع |
|
سيد محمد هاشم پوريزدانپرست |
بررسي تأثيرات متقابل اقتصادي انقلاب اسلامي و اقتصاد سياسي بين الملل |
۰ |
|
محسن کريمي |
تعيين ماليات بهينه در اقتصاد باز کوچک و بررسي اثر آن بر جذب سرمايه گذاري مستقيم خارجي در ايران. |
۰ |
کارشناسي ارشد |
|
نام دانشجو |
موضوع |
سال دفاع |
|
مريم نوشيدني |
بررسي اثرات جهانيشدن بر توزيع درآمد در کشورهاي منتخب OIC و مقايسه آن با کشورهاي منتخب OECD |
۱۳۹۸ |
|
عباس توانا |
بررسي نقش بخش واقعي در تاثير توسعه مالي بر رشد اقتصادي در ايران |
۱۳۹۸ |
|
نجمه تفرج نوروز |
بررسي ارتباط ميان توسعه مالي، سرمايه گذاران نهادي و رشد اقتصادي: مورد مطالعه کشورهاي منتخب سازمان همکاري اسلامي |
۱۳۹۷ |
|
شفيقه بابايي |
تأثير سطح درآمد ملي، نابرابري و فقر بر سلامت عمومي |
۱۳۹۷ |
|
سيدرضا نجيبي |
بررسي تاثير متغيرهاي کلان اقتصادي بر ريسک اعتباري بانک هاي ايران به تفکيک عقود اسلامي (بانک هاي منتخب) |
۱۳۹۷ |
|
فاطمه چوبينه |
اثر تغييرات نرخ ارز بر تجارت بين الملل: مقايسه کشورهاي منتخب درحال توسعه و توسعه يافته |
۱۳۹۷ |
|
فرشته نظريان |
بررسي تاثير نوسانات نرخ ارز واقعي بر عملکرد صادراتي بنگاه¬هاي چند محصولي: بنگاه¬هاي فعال در صنعت پتروشيمي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران |
۱۳۹۶ |
|
نسرين جعفري مجرد |
تاثير باز بودن تجارت ومتنوع سازي صادرات بر نوسانات توليد درکشورهاي منتخب درحال توسعه |
۱۳۹۶ |
|
مريم فيضي |
تاثير سرمايه اجتماعي بر نابرابري توزيع درآمد در کشورهاي منتخب آسيا |
۱۳۹۵ |
|
فاطمه علي جان زاده |
بررسي و ارزيابي نقش بوروکراسي در برنامه هاي اول و دوم توسعه اقتصادي،اجتماعي،فرهنگي در دوران جمهوري اسلامي ايران(۱۳۷۸_۱۳۶۸) |
۱۳۹۴ |
|
فاطمه رحيم زاده |
اثر سرمايه گذاري مستقيم خارجي و هزينه مبادله زبان هاي مختلف بر تجارت بين الملل در کشورهاي منتخب خاورميانه |
۱۳۹۴ |
|
مجيد طلايي |
ارائه مدل کسب وفاداري مشتريان از طريق استراتژي ارتقاء کيفيت و هدفمند سازي خدمات با استفاده از مديريت دانش ( مطالعه موردي بانک اقتصاد نوين ) |
۱۳۹۴ |
|
آرش رضائي نيا |
ارائه مدل مفهومي بر مبناي عوامل تاثيرگذار فناوري اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد رشد اقتصادي مورد مطالعه (سازمان ICT ) |
۱۳۹۳ |
|
نجمه فريدوني |
بررسي عوامل موثر ناشي از بکارگيري و توسعه فناوري اطلاعات و اجراي طرح سيستم اتوماسيون اداري بر بهبود بهره وري سازمان |
۱۳۹۳ |
|
محسن شکري |
امکان سنجي شکل گيري منطقه گرايي اقتصادي ناشي از فرايند جهاني شدن اقتصاد در شوراي همکاري خليج فارس |
۱۳۹۲ |
|
سيدعلي آذريار |
اثر نااطميناني تورم، نااطميناني توليد و قيمت نفت بر تورم و رشد اقتصادي در ايران |
۱۳۹۲ |
|
وحيد رحيم زاده |
رابطه عليت ميان توليد ناخالص داخلي، صادرات و سرمايه گذاري مستقيم خارجي-مطالعه موردي کشورهاي در حال توسعه منتخب |
۱۳۹۲ |
|
شيما رشيدشمالي |
بررسي تاثير فاکتورهاي طراحي وب سايت بر اعتماد و وفاداري مشتريان در وب سايت هاي تجارت الکترونيکي ايران |
۱۳۹۲ |
|
شبنم بهلولي ماکوئي |
دسته بندي خدمات بيمه اي جهت ارائه آنها به صورت الكترونيكي در ايران با استفاده از آزمون خريد الكترونيكي (مطالعه موردي شركت هاي بيمه در شهر اصفهان) |
۱۳۹۱ |
|
معصومه مبيني |
طراحي و ارائه مدل جهت پذيرش فرآيند الکترونيکي ماليات بر مشاغل خودرو از طريق پيشخوان دولت (مطالعه موردي اداره امور مالياتي شرق تهران ) |
۱۳۹۱ |
|
پدرام کياني |
ارايه راهکاري براي بكارگيري بازاريابي رسانههاي اجتماعي در سازمانهاي ايران مطالعه موردي وزارت صنايع و معادن- شرکت سهامي ذوب آهن اصفهان |
۱۳۹۱ |
|
فاطمه ناجي |
ارائه مدلي جهت به کارگيري شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي(مطالعه موردي ايران) |
۱۳۹۱ |
|
صديقه خواجوئي راد |
ارايه مدلي جهت شناسايي و رتبه بندي چالش هاي موجود در توسعه ي دفاتر فناوري اطلاعات (ICT)روستايي شهر سيرجان |
۱۳۹۱ |
|
بهزاد کياني |
ارائه مدلي جهت بررسي عوامل موثر بر پذيرش پرداخت هاي سيار (مطالعه موردي: شعب منتخب بانک صادرات شهر زاهدان) |
۱۳۹۱ |
|
مريم ابراهيمي نژاد |
تعيين مدل شاخص رضايت مشتريان در سيستم مديريت ارتباط با مشتري(مطالعه موردي: اداره ارتباطات ديتاي شرکت مخابرات استان فارس) |
۱۳۹۱ |
|
نادر اسماعيلي |
بررسي و اندازه گيري رقابت در صنعت بيمه -به جز بيمه عمر-در ايران |
۱۳۹۱ |
|
راضيه رباني نيا |
ارائه مدلي جديد جهت افزايش امنيت در بانکداري الکترونيکي |
۱۳۹۱ |
|
رامين مشکاني |
بررسي تاثير توسعه فناوري اطلاعات بر معاملات سهام و ارائه الگوي پيشنهادي مبادلات الکترونيکي سهام (مطالعه موردي: شرکت بورس اوراق بهادار تهران) |
۱۳۹۱ |
|
زهره بهمن اصفهاني |
طراحي وشبيه سازي يک مدل هوشمند جهت توسعه گردشگري الکترونيک با استفاده از شبکه عصبي |
۱۳۹۱ |
|
طاهره زارع |
بررسي رابطه رشد،توزيع در آمد و تلاطم سياست مالي مطالعه موردي ايران (۱۳۸۷-۱۳۶۳) |
۱۳۹۱ |
|
محمد شريفي |
اثرات اقتصادي جريانات تجاري روي بهره وري صنعت خودرو (مطالعه موردي ايران ۸۶-۱۳۷۶) |
۱۳۹۰ |
|
سميه چالاک فرد |
بررسي ريسک هاي بانکداري الکترونيک وارائه مدل مديريت و مقابله با آن |
۱۳۹۰ |
|
مهرانا زهري |
ارائه مدل بازاريابي الکترونيکي با رعايت اصول فرهنگي و فاکتورهاي سئو |
۱۳۹۰ |
|
فاطمه احمدي |
بررسي رابطه باز بودن اقتصادي، رشد اقتصادي و تورم درايران(۱۳۸۷-۱۳۴۷) |
۱۳۹۰ |
|
محمدرضا جاوري |
بررسي رابطه بين ساختار مصرف انرژي، ساختار اقتصادي و شدت انرژي در ايران |
۱۳۹۰ |
|
مهدي اسکندري |
طراحي و ارائه مدلي جهت پذيرش اظهارنامه مالياتي الكترونيكي(مطالعه موردي: اداره كل امور مالياتي استان قزوين) |
۱۳۹۰ |
|
مريم ذاکر |
تأثير باز بودن تجاري و مالي بر توسعه مالي براي ايران (۱۳۸۵-۱۳۵۵) |
۱۳۹۰ |
|
معصومه زارع |
طراحي و ارائه مدلي جهت توسعه مديريت دانش با کمک فناوري اطلاعات در سازمان( مطالعه موردي : مديريت دانش در پروژه ها و پايان نامه هاي دانشجويي |
۱۳۹۰ |
|
همايون شيرازي |
اثر فساد بر ميزان حجم تجارت کشورهاي منتخب منطقه خاورميانه و آمريکاي لاتين (۲۰۰۲-۲۰۰۸) |
۱۳۸۹ |
|
هدايت جوکار |
بررسي عوامل موثر در جذب سرمايه گزاري مستقيم خارجي |
۱۳۸۹ |
|
مصطفي قايدي |
طراحي و ارايه مدل بررسي اثرگذاري فناوري اطلاعات بر توانمندسازي نيروي انساني |
۱۳۸۹ |
|
محمدرضا کارکن |
بررسي رابطه ميان باز بودن اقتصاد و اندازه دولت مورد ايران (۱۳۸۶-۱۳۳۹) |
۱۳۸۸ |
|
سيدعلي نيکزاديان سيد |
اثر سرمايهگذاري مستقيم خارجي بر نابرابري سرمايه انساني در کشورهاي منتخب در حال توسعه (۲۰۰۷-۱۹۹۹) |
۱۳۸۸ |
|
مهسا فام کار |
بررسي ارتباط بين نابرابري درآمد، مخارج آموزشي و رشد اقتصادي مورد ايران(۸۴-۱۳۵۳) |
۱۳۸۸ |
|
نغمه زارع حقيقي |
بررسي تأثير بازبودن اقتصاد و رشد اقتصادي بر فقر: مورد ايران |
۱۳۸۸ |
|
محمد براتي |
طراحي و ارايه مدل مهندسي مجدد فرايندهاي سازمان با استفاده از فناوري اطلاعات |
۱۳۸۸ |
|
سعيد زابلي |
بررسي ميزان رضايت از سيستم هاي فناوري اطلاعات مورد استفاده مخابرات |
۱۳۸۷ |
|
نادر جاني پور |
بررسي عوامل موثر بر استفاده بهينه از فناوري اطلاعات |
۱۳۸۷ |
|
بنفشه جوکار |
نقش فناوري اطلاعات در تامين منابع انساني الكترونيكي و مهندسي مجدد فرايندهاي تجاري |
۱۳۸۷ |
|
ساره ابطحي |
نقش فناوري اطلاعات در بازاريابي و شناسايي بازارهاي هدف در بخش بازرگاني |
۱۳۸۷ |
|
کامبيز صناعي |
بررسي نقش فناوري اطلاعات در توسعه صادرات ايران |
۱۳۸۷ |
|
علي قايدي |
سرمايهگذاري در زيرساخت هاي اقتصادي و بررسي تاثير آن بر رشد اقتصادي (مورد ايران ۱۳۸۳-۱۳۴۰) |
۱۳۸۶ |
|
حميد رفيعي مجومرد |
بررسي اثر آزادسازي تجاري روي تمركز صنعتي |
۱۳۸۶ |
|
سيدمحسن حيدري پور |
بررسي تأثير توسعه بازار مالي بر رشد اقتصادي در ايران: ۱۳۸۳-۱۳۴۴ |
۱۳۸۶ |
|
زهره خرم |
بررسي رابطه علّي بين باز بودن اقتصاد و سرمايه گذاري مستقيم خارجي مورد ايران (۱۳۸۴-۱۳۴۸) |
۱۳۸۶ |
|
هاله پويا |
متنوع سازي و صادرات و تأثير آن بر رشد اقتصادي در ايران(۱۳۸۲-۱۳۴۶ |
۱۳۸۵ |
|
عباس محتشمي |
تاثير جهاني شدن اقتصاد بر اشتغال کارگاههاي بزرگ صنعتي ايران |
۱۳۸۴ |
|
زلمي فضلي |
بررسي تاثير نقدشوندگي بازار سهام بر رشد اقتصادي در کشورهاي منتخب آسيايي |
۰ |
|
عبدالکريم صيادي نژاد |
بررسي تاثير سياست مالي بر سرمايه گذاري مستقيم خارجي در ايران |
۰ |
|
محمد هادي بخشي خانکهداني |
ارائه يک مدل هوشمند بازاريابي بهينه در شبکه هاي اجتماعي : مطالعه موردي جامعه ايراني |
۰ |
سمینارویژه ارشد |
|
نام دانشجو |
موضوع |
سال دفاع |
|
جمال خسرواني توانا |
تحليلي بر ابزارهاي مالي اسلامي با تاکيد بر اوراق مرابحه |
۱۳۹۸ |
|
محمدهادي عليزاده |
موضوعاتي در بانکداري و ماليه اسلامي: بانک هاي اسلامي، سرمايه گذاري مطابق با شريعت و صکوک |
۱۳۹۶ |
|
محمد معدلي |
بررسي و تحليل الگوريتمهاي چندپخشي در شبکه هاي سيار موردي (ad hoc) |
۱۳۹۵ |
|
محمدحسن استرحام |
تهديدات امنيتي بازار هاي مبتني بر شبکه هاي اجتماعي از منظر اقتصاد مقاومتي |
۱۳۹۵ |
|
سيده عذرا قلعه بندي |
روانشناسي در بازاريابي اينترنتي |
۱۳۹۴ |
|
محمد مقدم |
نقش امنيت در تجارت الکترونيک و کاربرد آن در بانکداري اينترنتي |
۱۳۹۴ |
|
مجتبي زارع |
امنيت شبکه ها و سرور هاي وب در پرداخت هاي الکترونيکي |
۱۳۹۴ |
|
محمدعلي گلريزخاتمي |
بررسي و تحليل فني روش هاي پنهان نگاري اطلاعات در محيط هاي ديجيتالي مالتي مديا |
۱۳۹۴ |
|
محسن کشاورزي |
ارائه يک چارچوب براي سيستم هاي تجارت الکترونيک بر مبناي معماري سرويس گرا |
۱۳۹۴ |
|
عليرضا رهنماي آخري |
شبکه هاي اجتماعي به عنوان يک روند جديد در بازاريابي الکترونيکي |
۱۳۹۴ |
|
افسانه خسروي |
بررسي و تحليل چارچوبهاي ارائه شده براي سيستمهاي هوش تجاري وب |
۱۳۹۴ |
|
سيده سميرا حسامي |
تاثير فناوريهاي موجود در ايران بر بازار يابي الکترونيکي |
۱۳۹۳ |
|
زينب ابراهيم پورمونس شالکوهي |
تحليل رفتار مشتريان در محيط هاي تجارت الکترونيک |
۱۳۹۳ |
|
محمدرضا آزادي |
بازاريابي چريکي و کاربرد آن در افزايش جذب مشتري |
۱۳۹۳ |
|
لادن نجفي |
مروري بر اجزاي آميخته بازاريابي سنتي و تاثير اينترنت بر آن |
۱۳۹۳ |
|
آرش طهمورثي |
بررسي گردشگري الکترونيکي و راهکار توسعه آن در ايران |
۱۳۹۳ |
|
مهسا شيفته |
معرفي و مقايسه روش هاي مختلف انتخاب تامين کنندگان با استفاده از تکنيک هاي منطق فازي در زنجيره تأمين |
۱۳۹۳ |
|
آيدا خدادوست |
بررسي تبليغات مکانمحور سيار |
۱۳۹۳ |
|
پگاه جهانگيري فر |
مديريت برند در بازاريابي |
۱۳۹۳ |
|
ايمان کاظمي |
بازاريابي الکترونيکي در ايران چالش ها و راهکارها |
۱۳۹۳ |
|
مليحه جعفري نعيمي |
بررسي کاربرد داده کاوي در بيوانفورماتيک |
۱۳۹۳ |
|
منيره شامي |
زيرساخت هاي فناوري اطلاعات در سلامت الکترونيک |
۱۳۹۳ |
|
مارال صادقي مجرد |
ميزان استفاده از تجارت الکترونيکي و معيارهاي تاثيرگذار |
۱۳۹۳ |
|
الماس مصطفوي |
نقش فناوري اطلاعات در بهبود مديريت منابع انساني |
۱۳۹۳ |
|
زهرا محمودي |
نقش رسانه هاي اجتماعي آنلاين در بهبود استراتژي هاي بازاريابي |
۰ |
|
اتوسا خواست خدايي |
رفتارشناسي خريد الکترونيکي |
۰ |